Lyckad midsommarafton med bästavän<3

Godmorgon bloggen,
Har precis kollat på filmen The tourist, en väldigt bra film faktiskt. Kan rekomendera den för er hehe. Vaknade för ungefär 2 timmar sen. Kan berätta vad jag gjorde igår :)

Igår så gick jag ju över till våra grannar och drack gott, åt massa mat och hade det trevligt, vi spelade även kubb haha det är tradition typ på midsommar! Vid 19.30 gick jag hem och fixade mig sen mötte jag Angelica. Vi åkte till stan och gick runt sen tog vi båten över till djurgården haha, satte oss där och drack och snackade om allt mellan himmel och jord :) Vid 00.00 så åkte vi till Jakan och mötte Fidde och sen drog vi hem till han och tog en öl sen åkte vi hem. Kom hem vid 02.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0