beach party

Godmorgon på er,
Måste först säga förlåt för att jag inte bloggade mer igår men jag var faktiskt inte hemma och jag bloggar inte genom mobilen så ibland får ni stå ut med att det blir så, tar lixom inte bloggen i första hand som vissa andra!

Men men iallafall igår vid 16 tiden gick jag hem till min bästavän Angeica och käkade middag dära bara hon och jag :) och drack lite gott, snackade skit och lyssna på musik, as mysigt! Vid 18.40 gick vi och mötte Issa och sen mötte vi alla andra och gick vidare till Kallhällsbadet. Det var ruuuligt och mysigt men efter ett tag blev det faktiskt lite långtråkigt men men det blev en lyckad kväll iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0