Nothing is so good that it can not be made better.



Inte bloggat på några dagar nu
men har varken tid eller lust faktiskt för att blogga! Börjar faktiskt tröttna på bloggen lite grann, det händer lixom inte ett jävla shit i mitt liv just nu. Väldigt boring.

Jobbade igår och i tisdags.
skulle ha jobbat idag också men jag mådde inge bra idag men ska jobba imorgon, från 9 - 18 skönt att inte sluta 20 på en freedaaag. Känns faktiskt bättre på jobbet nu men tror fortfarande jag ska söka nytt jobb, men ska vänta till augusti tror jag.

Vaknade vid 12.00 idag
men låg kvar i sängen i en halv timme typ. Sen käkade jag frukost och tills nu har jag legat i soffan och kollat på tv, najs faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0