Hemma kära bloggläsare

I fredags så åkte jag med mamma och pappa till min farmor och farfars land som ligger på Singö vid Grisslehamn, hade egentligen inte tänkt följa med men det kan vara skönt att komma bort bara några dagar. Vi kom dit vid 17.00 och då käkade vi sen gick vi på promenad. Vi spelade även skip-bo på kvällen haha har till och med lärt farmor och farfar det xD men dom tyckte det var kul så det var väll bra heheh.

Igår så åkte vi in till Grisslehamn och gick runt, käkade lunch och hade det mysigt. Sen på kvällen spelade vi skip-bo igen haha. Idag vaknade jag vid 11 tiden och fick äta fukost helt ensam :( buhuu. Eftersom dom andra var ute och cyklade och jag orkade inte följa med så jag får väll skylla mig lite själv höhöh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0