Varma dagar är det vi gillar :)))

Vaknade först vid 05.30 idag av att pappa vaknade och skulle till jobbet och då vaknade såklart Spike också så fick lite pussar sådär tidigt på morgonen men vi somnade om efter bara några minuter. Vaknade igen vid 11.30, då gick jag ut med Spike sen gick jag hem och käkade frukost, brukar aldrig äta frukost nästan så lite stolt faktiskt hahaha.

Vid 13.00 messade jag min bästavän och frågade om hon ville ses och det ville hon höhö, så jag tog med Spike och gick ut med anguuus. Vi var ute i ungefär en timme och nu har jag precis varit ute en snabbis med han. Så nu ligger han och sover medans jag sitter här och skriver lite skit :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0